L'estudi

grups  segons

les  edats

els  nivells

L'estudi, escola  de  dansa  és  un servei que té com a objectiu donar la formació de base  per a la pràctica  de  la dansa. També té com a objectiu esdevenir un servei educatiu i formatiu de qualitat, fomentar el gust per aquesta  activitat artística. Escola  fundada el 1980 i amb 37 anys  d'experiència  en el món de la dansa i l'educació.

L'escola vol anar més  enllà de les activitats  desenvolupades en la seva seu i vol establir sinergies amb la població; participant regularment en esdeveniments       ciutadans;  així  com la cavalcada de reis, la festa major, la marató  de Tv3, ...

L'ESTUDI, ESCOLA  DE  DANSA

Poliesportiu   La  Parellada  2ª  planta

C/ Mossèn Pere  Tarrés   nº 35