DANSA EN XARXA

thumb_P1070906_1024 còpia
thumb_P1070941_1024 còpia

El Conservatori Professional de Dansa (CPD) de l'Institut del Teatre de la Diputació de Barcelona presenta la segona edició de Dansa en xarxa pel curs 2015-2016. Aquest projecte es va iniciar el curs 2014-2015 programant una sèrie de trobades amb les escoles de dansa interessades en ampliar informació sobre temes relacionats amb l'ensenyament de la dansa, així com el perfil dels seus alumnes, amb especial interès per a les proves d’accés al CPD. (http://www.institutdelteatre.cat/ca/pl422/actualitat/noticies/general/id89/jornades-dansa-en-xarxa-per-a-escoles-de-dansa-del.htm)

Amb l’objectiu de donar a conèixer a pares i alumnes els estudis de dansa de l’Institut del Teatre, l’escola inscriu als alumnes entre 9 i 15 anys que ho desitgen, al Dansa en xarxa.

La trobada consisteix en una exposició als pares per part del director del CPD, Keith Morino, del estudis de grau mig; mentre que els alumnes gaudeixen d’una mastreclass impartida pel professorat del CPD de dansa contemporània, dansa clàssica i dansa espanyola.